Etiketter

torsdag 1 mars 2012

Reflektion över optik


Plus: Jag tyckte att det var väldigt kul och intressant. Jag förberedde mig bra inför provet och ansträngde mig mycket. Det kändes som att jag kunde det mesta på provet. Jag har blivit mycket bättre på att skriva labb-rapporter under detta arbetsområdet. Jag har hängt med bra på lektionerna och inte tramsat. Jag har gjort läxorna varje vecka!


Minus: Ibland har det varigt lite stressigt med att hinna skriva labb-rapporten men jag har löst det bra! Och ibland har det varit lite för mycket läxor. På provet så var det en uppgift som jag inte kände igen så jag gissade, men annars så klarade jag att svara på allt. 


Intressant: Jag har lärt mig väldigt mycket mer om ögat än vad jag visste från när vi hade optik i 6:an. Jag har också lärt mig hur man skriver en labb-rapport på ett bra sätt, det fick vi inte lära oss innan. Jag har lärt mig många nya saker på labben också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar