Etiketter

onsdag 10 oktober 2012

Utvärdering träningsdagbok

Detta arbetsområdet har gått bra, men jag var lite förkyld och har därför inte kunnat springa den sista rundan där jag skulle jämföra med min första runda, så den får jag springa sen när jag är frisk igen.
Min träningsdagbok har gått bra, med hjälp av träningen har jag fått en bild av hur mycket jag egentligen tränar. Jag tränar 6-7 gånger i veckan allt som allt. Tre fotbollsträningar i veckan, två idrottslektioner och en eller två matcher på helgen för ibland spelar jag med 97-96 för att dom behöver spelare. Min tisdag är väldigt jobbig eftersom jag har många aktiviteter den dan och idrott i skolan, då har jag lärt mig att mellanmålet är viktigt den dan för att orka med allt.
Hela arbetsområdet har gått bra, jag har tyckt att det har varigt väldigt roligt även om alla grejer inte har varigt lika roliga. Jag tycker nog att min kondition har förbättrats något men som sagt har jag inte kunnat springa min sista runda och det gör det mycket svårare att utvärdera... så jag kommer att fylla på i unikum när jag har sprungit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar