Etiketter

måndag 10 juni 2013

Utverdering - Bild

Vad har jag arbetat med?
Jag har arbetat med digitala tekniker som tillexempel en affisch i gimp. Sen har jag arbetat med analoga tekniker som tillexempel konkreta och abstrakta skulpturer. Jag har arbetat med att analysera bilder. En termin arbetade jag med att skapa en film i grupp.

Vad har jag lärt mig?
Jag har lärt mig nya tekniska program som tillexempel gimp och andra redigeringsprogram som tillexempel picmonkey. Jag har lärt mig hur man kan analysera bilder och filmer med hjälp av olika modeller som tillexempel aktantmodellen. Jag har lärt mig många nya uttryck som man använder i olika program och bedömningsmodeller. Jag har lärt mig var alla grejor i bildsalen finns. Jag har lärt mig hur man tecknar på ett bra sett.

Hur har jag arbetat?
Jag har arbetat mycket bra och koncentrerat tycker jag själv. Vissa lektioner har varigt bättre än andra men det är ju självklart. Jag var har varit mycket delaktig i grupparbeten som jag har gjort och verkligen försökt att göra mitt bästa.

Hur kan jag inför hösten maximera min insats?
Jag kan försöka att jobba på ännu bättre och när vi ska hålla på med konsthistoria lägga ner ännu mer tid på att hitta bra fakta och göra det så bra som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar